Saturday, September 4, 2010

15 JaM PerJaLAnaN puLAnG kE kAMpuNg

Emmm letihnya rasa bla drive keta dri jB ke penang…
Start gerak g amek member pkul 7 pagi,, tp kul 8 bru kuar dri UTM,,,
Besa la klu diva2 (member aku Rin, Fiet, Caol)
kalu bersiap alamtnya berubah la jadualnyer  yer… hehehe…
emmm,, masa  O T W nk blik tu singgah de’ Ayer iTam jap,,,
kak aku yg sulung nk suruh beli hiasan untuk rumah dia…
so, singgah la membeli-belah d citu dlu hampir sejam… emm lama gak tue…
 then dalam pkul 9.20 pagi kami continue blik perjalnan kami…

berhenti rehat jap di Ayer keroh …
emmm masa henti rehat tue jumpa lak abg2 technician…
ade yg hensem2 lak tue…
perbuatan si diva2 yg bersama aku ituee mula la ilusi…
duk “suit2” si abg tu… yg bestnya diorng pon melayan…
emmmm bertambah gatal la si member aku nie… (puasa2)
dh abis lepak citu,, kami pon meninggalkan R&R tu menuju ke destinasi kami..

member2 aku nie aktif di highway…. (pitaMm)
sepanjang pejalanan balik,, klu diorng x tidor jer ada ja aktiviti diorng..
menyanyi gila2,, menjerit2 x tentu hala,, borak2 (bkan ngumpat ok)…
mengorat jantan dalam kereta lain… (aduhhh!!! Hehehe)
tp sonok gak cmtu,, cat pon x mengantuk sgt bla drive…
rase enjoy ja driving blik,, hepi…. Kami mmg sempoi…

dh sampai kL,,
kami pon g Cheras “Bandar Tun Razak”,, nak drop si caol ni..
dah g hantar ke rumah dia,, kena la jmpa mak si caol tue…
kalu nak tau Diva2 (geng we allz) ni mmg segan (azab) klu nk jmpa parents member ,,
malu la, segan la konon… walhal sorang2 muka x malu….hehehe…
risau nk jmpa family member bkn apa,,
 x tau kondisi keluarga diorng terhadap golongan  cm kami ni…

dh abis drop tuh x singah dh,,
trus gerak blik ke utara… huhu tggal 3 orng,, tp tetap meriah..
perjalanan blik pon mcm biasa,, kat highway ape jer yg menraik kanzz…
so bla smpai penang,, uuhhhh “jammed” la plak,, smpi pon dh pkul 5.30ptg
time orng blik keja tuh…  so kami plan g lepak de Quenssbay mall dulu..
 b4 g hantar fiet de Batu Maung near tu bayan Lepas,,
lepak kat citu besh sgt sbb suasana ptg d tepi teluk yg chantek, tenang, cool..
lepak lama gak d citu,, then trus g antar si fiet tu..



tersangkut dalam “jammed”, buka puasa dalam kereta ja..
tggal ja aku n rien,, so nk g antar rien dulu de Sungai Petani b4 blik umah,,
hapir sejam sangkut dlam “jammed”,, perut duk lapar,, sempat minum2 jerk..
keluar ja dari Pulau tu trus g S.petani hantar rien kart parents dia…
satu lagi dugaan buat aku nk jmpa mak n ayah dia…
kali nie siap makan2 lagi,, cuak gak aku nk berdpan dgn mak n ayah dia…
tp aku  cover2 ckit la kekdahnya.. hehehe..(mampoo ker)
dh settle makan (KFC) sume,, aku pon trus balik umah…
hepinya aku dh smpai umah.. aku smpai pkul 10malam…
so kira2 balik, total hour perjalanan pulang aku ke rumah dalam 15 jam..
emmm lamanya klu kira2 balik…
tapi bla smpai tue letij x terasa pon coz perjalanan pulang tu besh n enjoy,,
dah tu dpt jmpa family blik.. huhuhu… syukur dh selamat smpai d cini…

No comments:

Post a Comment