Wednesday, September 1, 2010

aku RAsa~~~ hePie,, sEDey,, berDeBAr

alkisah,,,,
cerita bermula di suatu petang~~~

pandang ke langit cuacanya cerah,,
pergi ke pekan nak service kereta,,
tunggu punya tunggu mula nak marah,,
orangnya ramai x tau nak kata,,

dah settle service ke taman U pula,,
beli hiasan tuk baju raya,,
baju belum de jahit siapnya tah bila,,
tapi aku tetap nak voke bergaya,,

endah tak endah pukul 4 sudah,,
tuannya berseri kereta pun nak jugak,,
basuh kereta taman pulai kuredah,,
kereta meletup bukan nak belagak,,

datang membe(zak) nak cuci keretanya,,
kereta hitam mewah bergaya,,
nak balik kL kena cuci katanya,,
bersinar di highway memantul cahaya,, hahaha...

singgah sekejap di kolej member,,
nak copy cerita n lagu baru,,
aku naik lift tingkat salah number,,
tu la pasal klu slalu terburu2,,

dh smpai bilik sonok ku rasa,,
siap sume tunggu pack baju sahaja,,
member (caol) call ajak berbuka puasa,,
malas nak pikir so ikut saja,,

tengah lepak di bilik ku ini,,
gerimis turun membasahi bumi,,
aduhai.. kenapalah hujan de waktu begini,,
mungkin itu cubaan buat kami (aku n zak),,

kereta yang dicuci kini di basahi,,
rasa sedey tapi buat x peduli,,
kalu duk pikir sakit di dahi,,
nak sedapkan hati cuci lain kali,,

semua dah prepare tinggal baju saja,,
assignment aku pun dh abis rasanya,,
so lepak2 la x banyak keja,,
tunggu nak pulang penang destinasinya..

selamat pulang ke kampung sume,,,
doakan keselamatan pergi dan pulang kita....
Amin~~~

No comments:

Post a Comment